Konsultacje społeczne raportu z badań ilościowych i jakościowych „Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w Milanówku”
Konsultacje społeczne raportu z badań ilościowych i jakościowych „Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w Milanówku” – zgodnie z zapisami art. 13 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21 ust. 1–5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o realizowaniu usług społecznych
Burmistrz Miasta Milanówka na podstawie Uchwały Nr 464/XLVII/18 Rady Miasta Milanówka z dnia 10 września 2018 roku w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z Mieszkańcami Miasta Milanówka, ogłasza konsultacje społeczne:
1. PRZEDMIOT KONSULTACJI.
Raport z badań ilościowych i jakościowych „Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w Milanówku” – zgodnie z zapisami art. 13 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21 ust. 1–5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych.
2. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCIACH ZAPOZNANIA SIĘ Z NIEZBĘDNĄ DOKUMENTACJĄ SPRAWY ORAZ O SPOSOBACH JEJ UDOSTĘPNIENIA.
Z projektem uchwały można zapoznać się:
- w wersji elektronicznej na stronie miasta w zakładce Strefa Mieszkańca → Milanówek Miasto Mieszkańców → Konsultacje Społeczne oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- w wersji papierowej – w budynku Centrum Usług Społecznych w Milanówku, parter – Biuro Obsługi Mieszkańca ul. T. Kościuszki 16.
3. CEL KONSULTACJI.
Zapoznanie się władz miasta z opinią mieszkańców na temat wyników uzyskanych z badań ilościowych i jakościowych dot. potencjału i potrzeb lokalnej społeczności oraz płynących z nich rekomendacji w kontekście realizowania usług społecznych w Gminie Milanówek.
4. TERMIN PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI.
Konsultacje będą przeprowadzone od 21 marca 2025 roku do 10 kwietnia 2025 roku do godz. 16:00
5. FORMY KONSULTACJI.
- Przyjmowanie opinii na piśmie na załączonym formularzu zgłaszania opinii, w tym również przesłanych za pomocą poczty elektronicznej. Podpisany formularz należy:
a) złożyć w Sekretariacie Centrum Usług Społecznych w Milanówku (ul. T. Kościuszki 16),
b) przesłać skan podpisanego formularza na adres: cus|cus.milanowek.pl| |cus|cus.milanowek.pl
c) przesłać elektronicznie za pomocą ePUAP: /opsmilanowek/skrytka
d) adres do e-doręczeń – AE:PL-60678–29501-VJADF-32 - Przyjmowanie opinii ustnie do protokołu w Centrum Usług Społecznych w Milanówku, po wcześniejszym umówieniu spotkania – tel. 506 796 872.
- Dyżur konsultacyjny (telefoniczny) tel. 506 796 872:
24 marca 2025 r. w godzinach 16.00–17.00,
31 marca 2025 w godzinach 16.00–17.00.
6. NAZWA KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ URZĘDU WYZNACZONEJ DO PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI.
Centrum Usług Społecznych w Milanówku
7. UZASADNIENIE PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI.
Konsultacje społeczne stanowią ważny element zwiększenia udziału mieszkańców Milanówka w życiu społecznym miasta. Ich celem jest poznanie opinii mieszkańców oraz wspólne wypracowanie rozwiązań, które będą najlepiej odpowiadały na lokalne potrzeby i oczekiwania. Konsultacje zostają przeprowadzone na podstawie art. 5a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Pliki do pobrania:


