Konsultacje społeczne raportu z badań ilościowych i jakościowych „Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w Milanówku”

06.03.2025 15:06

Konsultacje społeczne raportu z badań ilościowych i jakościowych „Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w Milanówku” – zgodnie z zapisami art. 13 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21 ust. 1–5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o realizowaniu usług społecznych

Burmistrz Miasta Milanówka na podstawie Uchwały Nr 464/XLVII/18 Rady Miasta Milanówka z dnia 10 września 2018 roku w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z Mieszkańcami Miasta Milanówka, ogłasza konsultacje społeczne:

1. PRZEDMIOT KONSULTACJI.

Raport z badań ilościowych i jakościowych „Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w Milanówku” – zgodnie z zapisami art. 13 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21 ust. 1–5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych.

2. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCIACH ZAPOZNANIA SIĘ Z NIEZBĘDNĄ DOKUMENTACJĄ SPRAWY ORAZ O SPOSOBACH JEJ UDOSTĘPNIENIA.

Z projektem uchwały można zapoznać się:

  • w wersji elektronicznej na stronie miasta w zakładce Strefa Mieszkańca → Milanówek Miasto Mieszkańców → Konsultacje Społeczne oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • w wersji papierowej – w budynku Centrum Usług Społecznych w Milanówku, parter – Biuro Obsługi Mieszkańca ul. T. Kościuszki 16.

3. CEL KONSULTACJI.

Zapoznanie się władz miasta z opinią mieszkańców na temat wyników uzyskanych z badań ilościowych i jakościowych dot. potencjału i potrzeb lokalnej społeczności oraz płynących z nich rekomendacji w kontekście realizowania usług społecznych w Gminie Milanówek.

4. TERMIN PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI.

Konsultacje będą przeprowadzone od 21 marca 2025 roku do 10 kwietnia 2025 roku do godz. 16:00

5. FORMY KONSULTACJI.
 

  1. Przyjmowanie opinii na piśmie na załączonym formularzu zgłaszania opinii, w tym również przesłanych za pomocą poczty elektronicznej. Podpisany formularz należy:
    a) złożyć w Sekretariacie Centrum Usług Społecznych w Milanówku (ul. T. Kościuszki 16),
    b) przesłać skan podpisanego formularza na adres: cus|cus.milanowek.pl| |cus|cus.milanowek.pl
    c) przesłać elektronicznie za pomocą ePUAP: /opsmilanowek/skrytka
    d) adres do e-doręczeń – AE:PL-60678–29501-VJADF-32
  2. Przyjmowanie opinii ustnie do protokołu w Centrum Usług Społecznych w Milanówku, po wcześniejszym umówieniu spotkania – tel. 506 796 872.
  3. Dyżur konsultacyjny (telefoniczny) tel. 506 796 872:
    24 marca 2025 r. w godzinach 16.00–17.00,
    31 marca 2025 w godzinach 16.00–17.00.

6. NAZWA KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ URZĘDU WYZNACZONEJ DO PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI.

Centrum Usług Społecznych w Milanówku

7. UZASADNIENIE PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI.

Konsultacje społeczne stanowią ważny element zwiększenia udziału mieszkańców Milanówka w życiu społecznym miasta. Ich celem jest poznanie opinii mieszkańców oraz wspólne wypracowanie rozwiązań, które będą najlepiej odpowiadały na lokalne potrzeby i oczekiwania. Konsultacje zostają przeprowadzone na podstawie art. 5a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.


Pliki do pobrania:

pdfOgłoszenie o konsultacjach166.42 KB

pdfRaport z badań ilościowych i jakościowych1.54 MB

Zobacz także